TILAUS - JA TOIMITUSEHDOT lyhyesti;

* Postikulut AINA max. 4,50€ ja yli 50€ tilaukset AINA ilman postikuluja !

* Kaikki tuotteet ovat varastossamme, eli lähtevät sinulle nopeasti 1-4 vrk kuluessa !

* Nopea ja ystävällinen asiakaspalvelu !

* Useita maksu- ja toimitustapoja !

* Normaali 14 vuorokauden palautusoikeus, katso tarkemmat toiminta ohjeet "palautus-info" !

Verkkokauppa:

Deadfine.fi myy tuotteita pääsääntöisesti Suomeen, ulkomaan toimituksissa ota etukäteen yhteyttä sähköpostitse! Tuotteiden hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Emme vastaa mahdollisista virheistä tuotetiedoissa, selkeissä hinnotteluvirheissä tms.


Tilaaminen:

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen eikä luovuteta kolmansille osapuolille. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ja hyväksyneen ne.

Palautusehdot:

Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n palautusoikeus siitä päivästä kun olet saanut tuotteet käsiisi.

POIKKEUKSENA MM. ALUSVAATTEET JA HUULIRASVAT, JOILLA EI HYGIENIASYISTÄ OLE PALAUTUSOIKEUTTA !

Palautettavien tuotteiden tulee ehdottomasti olla uudelleenmyyntikuntoisia! Tämä tarkoittaa, että tuotteiden tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan, laput kiinni, käyttämättömiä ja puhtaita. Mikäli tuotteissa on käytönjälkiä kuten venymiä tai tahroja emme palauta tuotteesta täyttä summaa!

Palautuksista ei makseta takaisin postituskuluja 4,50€ , sillä niillä katetaan palautuspostikulut (myös silloin kun olet saanut tuotteet ilman postikuluja!), myöskään mahdollisia maksutapakuluja ei palauteta.

Vain jos tuote on viallinen tai väärä, deadfine.fi maksaa palautuspostikulut!

Ilmoita palautuksesta sähköpostilla aina ennen lähettämistä, eli kun haluat palauttaa tuotteen, ilmoita siitä meille sähköpostilla ja toimi sitten seuraavasti:

Täytä palautuskaavake huolellisesti!

Pakkaa tuote siististi samaan pussiin tai laatikkoon millä se saapu (tai muuten hyvin ja kestävästi) ja liitä mukaan palautuskaavake -> teippaa kiinni kunnolla!

Mene postin palvelupisteeseen ja kerro kassalla, että haluaisit lähettää tämän asikaspalautuksena deadfine.fi :lle (Otavalankatu 8 C, 33100 Tampere)

Ota palautuksesta kuitti ja säilytä se siihen asti, että rahat ovat palautuneet tilillesi sillä kadonnutta pakettia ei korvata ilman kuittia!

Maksamme rahat palautetuista tuotteista takaisin tilillesi 14 vuorokauden kuluessa siitä kun ne saapuvat takaisin meille.

Mikäli paketti on ulospäin selkeästi vioittunut, tee asiasta reklamaatio välittömästi Postille/Matkahuollolle.


Lunastamaton tilaus:

Tilauksen lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus !!!

Lunastamattomista lähetyksistä veloitamme asiakkaaltamme 15€ postituskuluja!

Jos sama asiakas jättää kahdesti paketin noutamatta ilmoittamatta siitä etukäteen postiin tai asiakaspalveluumme, pidätämme oikeuden olla toimittamatta jatkossa tilauksia kyseiselle asiakkaalle!

Maksaminen ja maksutavat:

* KÄTEINEN TAI KORTTI myymälästä noudettaessa

* LASKU SÄHKÖPOSTIIN, lähetämme sinulle laskun sähköpostiin, ja kun maksusuoritus näkyy meidän tilillä (Säästöpankki), tilaus lähtee sinua kohti 1-4 päivässä.

* PAYPAL

* CHECKOUT MAKSUTAVAT, eli;

- Maksut pankkipainikkeilla:

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa:

Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy.

- Maksut luottokorteilla:

Voit myös maksaa kaikilla Visa-, Visa Electron- Business Eurocard- ja Mastercard-korteille.

- Everyday – joustavasti kerralla tai kk-erissä

Ostaessasi Everyday:llä saat käyttöösi vähintään 300€:n jatkuvan luoton verkko-ostosten tekemiseen. Sopimus on voimassa toistaiseksi. Voit maksaa halutessasi ostoksen laskulla kerralla, jolloin saat keskimäärin 45 vuorokautta maksuaikaa ostoksellesi tai voit maksaa kätevästi luotolla kuukausierissä.

Kertasuorituksena
– Ei lisäkuluja, mikäli ostos maksetaan kokonaisuudessaan eräpäivään mennessä,
todellinen vuosikorko tällöin on 0 %.

– Eräpäivä seuraavan kuukauden lopussa.

Kuukausierissä
– Minimilyhennys 1/5 laskun loppusummasta, kuitenkin vähintään 20€.

– Eräpäivän jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle lasketaan kuukausikorkoa 5 %.

– Tyypillisen 500€:n luottosumman todellinen vuosikorko on 48,52 %.

Everyday:llä voi maksaa täysi-ikäinen hyvin raha-asiansa hoitava Suomen kansalainen.
Sopimuksen allekirjoitus tapahtuu omilla henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla.
Everyday tarkistaa maksajan henkilöluottotiedot Suomen Asiakastieto Oy:stä sekä henkilötiedot väestötietojärjestelmästä.

18–20-vuotiaat uudet asiakkaat voivat ostaa enintään 300 €:lla ja yli 21-vuotiaille uusille asiakkaille rahoitusta myönnetään enintään 1000 €. Asiakkuuden kehittyessä yli 21-vuotiaat voivat hakea rahoitusta enintään 2000 € ostoksiin.

Lisätietoja: http://www.everyday.fi/verkkomaksu/

- Jousto

Jousto on kotimainen palvelu, jolla asiakas rahoittaa nettiostoksensa nopeasti ja turvallisesti. Jousto palvelu on tarkoitettu 20–75-vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustoa voi saada 20-2000 euron ostoksiin. Laskun asiakas saa halutessaan myös sähköpostiin. Hakiessaan Joustoa asiakas tunnistautuu ensin millä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla ja tämän jälkeen täyttää lomakkeelle tietonsa. Päätöksen ja tiedon lainan myöntämisestä hän saa heti. Tämän jälkeen asiakas palautuu verkkokauppaan takaisin ja tilaus on käsitelty.

Kun asiakas maksaa Joustolla ja valitsee maksutavaksi Jousto Laskun, hän saa maksuaikaa 14 vuorokautta. Ainoa kulu on laskutuspalkkio 4,90 €/lasku. Kertaostos verkkokaupassa Jousto Laskulla on maksimissaan 1000 €.

Asiakas voi maksaa myös erissä Jousto Osamaksulla 1-12 kuukauden takaisinmaksuajalla. Laskutuspalkkio on 4,90 €/lasku ja kuukausittainen nimelliskorko 2,42 %. Kertaostos verkkokaupassa Jousto Osamaksulla on maksimissaan 2000 €.

Joustolla maksaminen on erittäin turvallista. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä.

Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

- Collector Lasku ja Osamaksu

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collector Credit AB:n kanssa.

Kun asiakas valitsee maksutavaksi lasku- ja osamaksuvaihtoehdon, niin hän saa automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden viimeiseen päivään asti. Asiakas voi maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin. Laskut erääntyvät joka kuukauden viimeinen päivä, minkä johdosta asiakkaalla voi olla jopa 60 päivää aikaa maksaa laskunsa. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.

Laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa tuotteita 2000 eurolla ja takaisinmaksuaika on 48 kk. Nimellinen vuosikorko on 19,2 %.

Laskun saadessaan asiakas voi valita osamaksun maksamalla kuukauden vähimmäissumman, joka ilmenee hänen laskustaan. Laskulla tai osamaksulla maksavan asiakkaan tulee olla vähintään 20-vuotias ja teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä korkoa 1,60 % kuukaudessa viivästyneeltä ajalta.

Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

- SveaWebPay Lasku ja Osamaksu

SveaWebPay (myöhemmin Svea) tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Kun asiakas valitsee vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” luottotiedot tarkistetaan henkilötunnusta vastaan. Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä. Maksuehto on 14 päivää. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Asiakkaalla on mahdollisuus muuttaa lasku tililuotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löytyy tililuoton tarkemmat luottoehdot. Tililuottoasiakkaana voi tehdä ostoksia tiliin Svean sopimusasiakkailta. Asiakas voi tehdä lisäostoksia aina, kun hänellä on luottorajaa jäljellä ja hän on maksanut ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.

Tililuoton voi maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Mikäli asiakas haluaa hyödyntää tiliään sopimusaikana myös muihin ostoksiin ja luoton maksuaika on jo valittu maksimipituiseksi, tulee asiakkaan nostaa kuukausittaista lyhennyserää. Vastaavasti, mikäli maksuaikaa halutaan pidentää, voidaan pienentää kuukausittaista lyhennyserää.

SveaWebpay tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Tämä on mahdollista, kun asiakas hyväksyy luotonmyöntökriteerit ja täyttää henkilötunnuksensa kassalla. Hän saa kotiinsa osamaksusopimuksen (2 kappaletta) joista tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla asiakas saa myös osamaksun tarkemmat ehdot, jotka hän allekirjoituksellaan hyväksyy.

Luottoajan asiakas voi valita itselleen parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että asiakas maksaa vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voidaan maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Mikäli maksut jäävät maksamatta, eikä Svea ole saanut yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saa asiakaspalvelustamme. Lukekaa tarkemmat ehdot tästä. Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saa kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai tililuottosopimuksestamme, jonka löydätte www.sveawebpay.fi. Svea noudattaa myös henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta. Luottoon liittyen voi aina ottaa yhteyttä Svean asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3092 tai asiakasinfo@svea.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus:

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.


Toimitustapoina ovat:

* Postin Economy paketti, noudat paketin lähimmästä postin palvelupisteestä: 4,50€

* Kevyet tuotteet kirjeellä kotiin 1.luokassa (alle 500g ja pitää mahtua postiluukusta!) 2,00€

HUOM! Esim. Restylen hiuspannat on lähetettävä aina pakettina eli 4,50€ , sillä eivät mahdu postiluukusta!

* SmartPost paketti, kun paketti on valitsemassasi automaatissa, saat tekstiviestinä lokerokoodin jolla voin noutaa pakettisi: 4,50€

* Nouto Tampereen myymälästä osoitteesta Otavalankatu 8 C, 33100 Tampere; 0€

* Matkahuolto Lähi-paketti, noudat paketin lähimmästä Matkahuollon toimipisteestä; 4,50€

Kaikki yli 50€ tilaukset ilman postikuluja, muuten toimitus aina max. 4,50€!

Toimitusaika:

Meillä on nopea toimitus! Toimitusaikamme on normaalisti vain 1-4 arkipäivää, koska kaikki tuotteet ovat jo varastolla pystymme postittamaan ne nopeasti. Jos tuotteella kuitenkin on jostain syystä pidempi toimitusaika, olemme siitä heti yhteydessä asiakkaaseen! Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä, Postin toimitusvaikeuksista tai muista viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Ongelmatilanteet:

Tarkista tilaamasi tuote heti sen saatuasi ja ilmoita mahdollisesta viasta tai väärästä tuotteesta meille, kuitenkin viimeistään 14 vrk kuluessa. Mikäli noudat pakettisi Postista tai Matkahuollosta ja havaitset kuljetusvaurioita, tee asiasta reklamaatio heille heti!