PALAUTUSEHDOT

Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n palautusoikeus siitä päivästä kun olet saanut tuotteet käsiisi. POIKKEUKSENA ALUSVAATTEET ja HUULIRASVAT, JOILLA EI HYGIENIASYISTÄ OLE PALAUTUSOIKEUTTA!

Palautettavien tuotteiden tulee ehdottomasti olla uudelleenmyyntikuntoisia! Tämä tarkoittaa, että tuotteiden tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan, laput kiinni, käyttämättömiä ja puhtaita. Mikäli tuotteissa on käytönjälkiä kuten venymiä tai tahroja emme palauta tuotteesta täyttä summaa!

Palautuksista ei makseta takaisin postituskuluja, sillä niillä katetaan palautuspostikulut

(myös silloin kun olet saanut tuotteet ilman postikuluja!), myöskään mahdollisia maksutapakuluja ei palauteta.

Vain jos tuote on viallinen tai väärä, deadfine.fi maksaa palautuspostikulut!

Ilmoita palautuksesta sähköpostilla aina ennen lähettämistä!

Kun haluat palauttaa tuotteen, ilmoita siitä meille sähköpostilla ja toimi sitten seuraavasti:

Täytä tilauksesi mukana tullut palautuskaavake huolellisesti!

Pakkaa tuote siististi samaan pussiin tai laatikkoon millä se saapui (tai muuten hyvin ja kestävästi) ja liitä mukaan palautuskaavake -> teippaa kiinni kunnolla!

Mene postin palvelupisteeseen ja kerro kassalla, että haluaisit lähettää tämän asiakaspalautuksena deadfine.fi :lle (palautusnumero 644829 eli deadfine.fi / Otavalankatu 8 C, 33100 Tampere)

tai

Mene Matkahuollon toimipisteeseen ja kerro, että haluaisit lähettää pakettisi koodilla 9522894

Ota aina palautuksesta kuitti ja säilytä se siihen asti, että rahat ovat palautuneet tilillesi sillä kadonnutta pakettia ei korvata ilman kuittia!!!

Voit myös palauttaa paketin SmartPost-automaatilla samalla koodilla jolla sen lunastit !

Maksamme rahat palautetuista tuotteista takaisin tilillesi 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun ne ovat saapuneet takaisin meille.


Lunastamaton paketti:

Tilauksen lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus !!!

Lunastamattomista paketeista veloitamme asiakkaaltamme 15€.

Jos sama asiakas jättää kahdesti paketin noutamatta ilmoittamatta siitä etukäteen postiin tai asiakaspalveluumme, pidätämme oikeuden olla toimittamatta jatkossa tilauksia kyseiselle asiakkaalle!

Ongelmatilanteet:

Tarkista tilaamasi tuote heti sen saatuasi ja ilmoita mahdollisesta viasta tai väärästä tuotteesta meille sähköpostilla, kuitenkin 14 vrk kuluessa !